Jasper - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu Jasper - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu

Jasper

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

02 Augustus 2015 | Canada, Jasper Park Lodge

We zouden het vandaag rustig aan gaan doen totdat Sip het idee kreeg om fietsen te gaan huren. Nou dat heb ik geweten hoor. De baas had een leuk ritje uitbedacht. Rond de meren en door de bossen heuveltje op en heuveltje af. Aan het eind (na 4 uur fietsen) had moeders een hoofd zo rood als een biet van de inspanning en de warmte want het is hier nog steeds tegen de 30 graden. Gelukkig was het heel de dag ook nog een beetje bewolkt anders was het nog warmer geweest. We hebben wel veel gezien, ineens stonden er een paar kariboes bij het meer en langs de route. Toen we even aan het uitrusten waren om wat te drinken heerlijk op lekkere luie stoelen die daar stonden zagen we ineens de rafters gaan op de kolkende rivier. Was ook leuk om te zien.
Na de fietsen teruggebracht te hebben lekker gedoucht want we waren smerig van over die weggetjes en bosgrond rijden. Daarna lekker wezen dineren in het restaurant van het hotel en nu zitten we in de hotelkamer op de bank uit te rusten.
Morgen gaan we richting Clearwater, wat we dan allemaal onderweg weer gaan zien horen jullie morgen (als er wat te zien is natuurlijk).
Reisgroetjes van ons!

• 03 Augustus 2015 - 22:55

Ivonne:

Hallo Rob en Sylvia en Sip (?),

Heel leuk jullie reisverslagen, sinds vandaag kan ik ze volgen en zo ben ik ook al een beetje op vakantie!
    Geniet er lekker van en vergeet niet foto's te plaatsen want dat maakt het extra aangekleed. Geniet er lekker van!

En wie is Sip?

Groet, Ivonne Werndly MSc (ja eindelijk)