Op naar Florida! - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu Op naar Florida! - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu

Op naar Florida!

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

27 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vanochtend om 8 uur stond de taxi (die we besteld hadden) klaar om ons naar het vliegveld te brengen. We vlogen nu vanaf La Guardia Airport naar Orlando. Op het vliegveld ontbeten en toen boarden. Het was een vlucht van 2 uur en 15 minuten dus dat viel mee. Op Orlando International Airport verliep alles ook vlot.
We moesten hier de auto ophalen, dus bordjes Rental Cars gevolgd tot we bij Hertz kwamen. Hier kregen we de sleutels van onze Chevrolet Tahoe. Mensen wat een bak is dat, daar kun je met je hele familie in. Maar die hadden we wel nodig mer 5 volwassenen en 5 grote koffers. Maar die gingen er allemaal makkelijk in!
Toen op naar onze volgende bestemming Encantada A CLC World Resort in Kissimmee. We waren op een gegeven moment de weg kwijt, dus even gevraagd bij een benzinestation en hier waren ze zo vriendelijk om de hele route voor ons uit te printen, dus daarna reden we er zo naar toe.
Hier hebben we de beschikking over een appartement met drie slaapkamers en in de tuin een jacuzzi.
's-Avonds lekker een heerlijke steak gegeten.

• 29 Augustus 2016 - 13:58

Henk En Greet:

Hallo allemaal,

Heel leuk om jullie belevenissen zo te volgen. Wat een indrukken doen jullie op. Jullie genieten er volop van, dan lezen we wel. Maak maar veel foto's, dan kunnen jullie het ons laten zien. Heel veel plezier in Florida. We wensen jullie nog een fijne vakantie toe en geniet van elkaar. Alles is hier oké. Slakkie snort en eet er op los. Het is tenslotte voor haar ook een beetje vakantie. Ze laat zich goed verzorgen en knuffelen. Groetjes en veel liefs van Henk en Greet.