Naar Islamorada - Reisverslag uit Islamorada, Verenigde Staten van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu Naar Islamorada - Reisverslag uit Islamorada, Verenigde Staten van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu

Naar Islamorada

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

02 September 2016 | Verenigde Staten, Islamorada

Na het opstaan en inpakken weer naar ons ontbijttentje gereden (heerlijke pancakes en omelettes) om daarna richting Islamorada te rijden.
Onderweg zijn we gestopt bij Sawgrass Recreation Park in Weston waar we een airboattour hebben gemaakt. Was heel erg gaaf om in zo'n airboat te zitten, ging best hard. Ook nog een krokodil gezien die wel heel erg dicht bij de boot kwam. Iedereen schoof een beetje naar de andere kant zeker toen de kapitein vertelde dat ze in de boot zouden kunnen komen. Zag er echt wel een beetje angstaanjagend uit.
Daarbij zat ook nog een stukje park met panters, luipaarden, slangen, schildpadden en alligators. Daar zijn we ook nog doorheen gewandeld.
Toen weer verder gereden tot we in Islamorada kwamen en het hotel hadden gevonden. Mooi hotel, ligt aan het water, zwembad er ook nog bij, mooie kamers.
Na het eten nog even daar een beetje rondgewandeld en toen naar onze kamers want iedereen was toch wel moe van de reis, waarschijnlijk omdat het zo warm is (34 graden).