Heenreis - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu

Heenreis

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

23 Augustus 2016 | Verenigde Staten, New York

Vanochtend (23 augustus) vroeg opgestaan in het hotel in Badhoevedorp. Om 06.00 uur ontbijt genuttigd in het hotel en toen snel naar de shuttlebus die ons naar Schiphol bracht. Het inchecken ging allemaal heel voorspoedig en om 09.30 uur gingen we de lucht in. De vliegreis verliep ook zonder strubbelingen en op 23 augustus om 11.00 uur geland op JFK Int. Airport New York. Het uitchecken duurde wel even. Vingerafdrukken worden afgenomen en er wordt een foto van je gemaakt. Al met al duurde het toch wel ongeveer 1,5 uur. Ondertussen waren de koffers ook al gearriveerd, dus toen konden we gelijk door. Eerst met de airtrain en toen met de subway tot 50th str. Is toch wel een reis van een uur. Maar het hotel is in 51th str., dus daar liepen we toen zo naar toe. Ingecheckt en toen gelijk de big apple in natuurlijk. Eerst even wat gegeten want we hadden allemaal behoorlijk honger. Zijn even aan de rand van Central Park geweest en toen richting Times Square gelopen. Daar was het gigantisch druk. Daar zit je ook bij Broadway waar al die musicals gegeven worden. Stonden allemaal rijen voor. Lekker nog even rondgewandeld en toen weer terug naar het hotel, wat trouwens in hartje Manhattan ligt. We waren toch wel allemaal zo moe dat bijna iedereen even een tukje heeft gedaan. Slaapwandelend allemaal weer naar een tentje waar we wat gegeten hebben, nog wat te drinken gehaald in een supermarkt en weer terug naar het hotel om vroeg te gaan slapen, want niemand had nog fut om iets te gaan doen.