Op naar Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu Op naar Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu

Op naar Fort Myers

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

30 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Fort Myers

Vanochtend op ons gemakje ontbeten en toen uitgecheckt want vandaag gaan we richting Fort Myers. Het was weer prachtig mooi weer en hebben een hele goede reis gehad. Aangekomen bij het hotel duurde het wel even voor we ingecheckt waren want het systeem deed het niet, maar uiteindelijk na een half uur konden we onze kamers in. Het hotel ligt aan het strand, dus nadat we de koffers in de kamers hadden gebracht zijn we heerlijk langs het strand gaan wandelen. Het zeewater (Fort Myers ligt aan de Golf van Mexico) is heerlijk van temperatuur.
's-Avonds heerlijk gegeten bij Charleys Boathouse.
Terug in het hotel begon het aardig te regenen. Er komt een tropische storm aan en ze weten nog niet precies waar hij Florida overgaat. Ze verwachten centraal en noord Florida, dus dat zou inhouden dat hij aan ons voorbijgaat. Laten we het hopen. Eerst maar eens kijken of het morgen regent of niet.