Van Hué naar Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu Van Hué naar Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Sylvia Velde - WaarBenJij.nu

Van Hué naar Hoi An

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

05 Maart 2024 | Vietnam, Hoi An

Vanochtend vertrokken naar Hoi An. Hiervoor moesten we via de wolkenpas (in het Vietnamees Deo Hai Van). Schijnt dat het door velen wordt gezien als een van de mooiste kustwegen ter wereld. Daar kunnen we natuurlijk over discussiëren, maar mooi was het wel hoor.De weg liepen via Danang alwaar we eventjes op het strand hebben gelopen. Ook zijn we nog gestopt waar ze eucalyptusolie maakten. Kregen duidelijke uitleg.

Na de lunch richting het hotel, kleinschalig maar heel gezellig. Na het inchecken met z'n allen door het dorpje wat gelopen, viel niet mee met 37 graden. Ik heb net als die andere Vietnamezen de paraplu opgezet. Dat scheelde. De reisleider had voor iedereen een fiets geregeld, waarmee we naar de Italiaan zijn gereden. Na het avondeten nog een rondje gefietst met z'n allen. Heel erg druk, iedereen was buiten. Voelde me net een kamikazepiloot.

Voor we gingen eten via de reisleider een dokter geregeld, want Rob heeft pijn op de borst als hij hoest. Hij is niet helemaal lekker. Blijkt hij bronchitis te hebben. Antibiotica gekregen van de dokter en nu maar hopen dat het snel beter wordt. Hij doet tot nu toe nog steeds met alles mee gelukkig.

Nou lieve mensen, dat was het weer voor vandaag. Tot morgen!!!!

• 05 Maart 2024 - 16:11

Linsey:

Een hele dikke beterschapsknuffel voor paps [e-1f618][e-1f618][e-1f618] en natuurlijk voor jullie allebei een dikke kus

• 05 Maart 2024 - 16:56

Ron En Monica:

Hou die ouwe kapitein goed in de gaten, kalm aan...als dat kan!!!

• 05 Maart 2024 - 17:05

Elly:

Beterschap Rob, nog veel moois te zien.

• 06 Maart 2024 - 08:17

Marja:

Beterschap Rob, ik hoop dat je snel opknapt om de laatste dagen van je prachtige reis te genieten.